Pages

Pacuan Minda 2012

Pacuan minda ini yang diadakan untuk pelajar tingkatan 3 dan 5 bertujuan untuk memastikan para pelajar didedahkan dengan peperiksaan masing- masing. Pacuan Minda yang diadakan di dewan sekolah bagi pelajar tingkatan 3 manakala perpustakaan sekolah bagi pelajar tingkatan 5 menampakkan hasil.

Para pelajar dikehendaki untuk membentangkan tajuk -tajuk yang diberi oleh guru kepada semua murid. Murid- murid pula diwajibkan untuk membeli sebuah buku log bagi mencatit semua pembentangan oleh kawan- kawan mereka. Kehadiran murid pula diwajibkan bagi program ini. Pacuan Minda satu yang diadakan pada tahun lepas 2011 bersambung dengan pacuan minda 2 dan seteursnya pacuan minda yang terakhir iaitu Pacuan Minda 3 pada cuti semestar 2 nanti. Program ini sangat disukai oleh pelajar kerana dapat memberikan maklumat kepada kawan- kawannya. Para guru juga turut sama menghadiri program ini bagi menyokong para pelajar.
Sekitar program Pacuan Minda 2012



program yang berakhir pada hari sabtu cuti semestar 1 berakhir jam 12.00 tengah hari. Para pelajar sanggup menghadiri demi kejayaan yang akan dicapai kelak. Harapnya para pelajar tingkatan 3 dan 5 dapat memberikan keputusan peperiksaan yang memberangsangkan.
AMIN ....

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TELOK MAS
75460 TELOK MAS, MELAKA
TEL:062615292 FAX:062619422